top of page

Reklamační řád

 

pro e-shop Tinamar.cz.

1. Úvodní ustanovení Tento reklamační řád je sestaven v souladu s právními předpisy České republiky, zejména s Občanským zákoníkem (Zákon č. 89/2012 Sb.) a Zákonem o ochraně spotřebitele (Zákon č. 634/1992 Sb.), a upravuje postup při reklamaci zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu www.tinamar.cz.

2. Definice pojmů

  • Spotřebitel - fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

  • Prodávající - osoba samostatně vydělečně činná Martina Mučicová, provozující e-shop na adrese www.tinamar.cz.

  • Zboží - produkty uvedené na e-shopu, které je možné objednat.

3. Rozsah záruky

Záruka se vztahuje na vady, které zboží má v okamžiku převzetí kupujícím. Záruční doba je stanovena dle platných zákonů České republiky na 24 měsíců, pokud není u konkrétního zboží uvedeno jinak.

4. Práva z vadného plnění

Kupující má právo uplatnit reklamaci u zboží, které při převzetí má vady. Kupující má právo na odstranění vady opravou zboží, dodáním nového zboží bez vad, poskytnutím přiměřené slevy z kupní ceny, nebo odstoupením od smlouvy.

5. Postup při reklamaci

  • Reklamaci je možné uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění vady.

  • Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od data uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.

  • O způsobu vyřízení reklamace rozhoduje výhradně prodávající, kupující bude o vyřízení reklamace informován.

6. Informace pro zákazníky

  • Kontakt pro reklamace: m.mucicova@seznam.cz, telefon 604 136 633.

  • Adresa pro zasílání reklamovaného zboží: Gen. Píky 2888/8, 70200 Ostrava, Česká Republika.

  • Formulář pro odstoupení od smlouvy je k dispozici zde.

7. Závěrečná ustanovení

Tento reklamační řád je platný a účinný od 10.5.2024, je dostupný v elektronické formě na webové stránce.

bottom of page