Reklamační řád
pro e-shop Tinamar.cz.
1. Úvodní ustanovení Tento reklamační řád je sestaven v souladu s právními předpisy České republiky, zejména s Občanským zákoníkem (Zákon č. 89/2012 Sb.) a Zákonem o ochraně spotřebitele (Zákon č. 634/1992 Sb.), a upravuje postup při reklamaci zboží zakoupeného prostřednictvím internetového obchodu www.tinamar.cz.
2. Definice pojmů
-
Spotřebitel - fyzická osoba, která mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.
-
Prodávající - osoba samostatně vydělečně činná Martina Mučicová, provozující e-shop na adrese www.tinamar.cz.
-
Zboží - produkty uvedené na e-shopu, které je možné objednat.
3. Rozsah záruky
Záruka se vztahuje na vady, které zboží má v okamžiku převzetí kupujícím. Záruční doba je stanovena dle platných zákonů České republiky na 24 měsíců, pokud není u konkrétního zboží uvedeno jinak.
4. Práva z vadného plnění
Kupující má právo uplatnit reklamaci u zboží, které při převzetí má vady. Kupující má právo na odstranění vady opravou zboží, dodáním nového zboží bez vad, poskytnutím přiměřené slevy z kupní ceny, nebo odstoupením od smlouvy.
5. Postup při reklamaci
-
Reklamaci je možné uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu od zjištění vady.
-
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od data uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím nedohodne na delší lhůtě.
-
O způsobu vyřízení reklamace rozhoduje výhradně prodávající, kupující bude o vyřízení reklamace informován.
6. Informace pro zákazníky
-
Kontakt pro reklamace: m.mucicova@seznam.cz, telefon 604 136 633.
-
Adresa pro zasílání reklamovaného zboží: Gen. Píky 2888/8, 70200 Ostrava, Česká Republika.
-
Formulář pro odstoupení od smlouvy je k dispozici zde.
7. Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád je platný a účinný od 10.5.2024, je dostupný v elektronické formě na webové stránce.